Bilgisayar Bölümü Staj Defteri – Staj Dosyası Örneği

Merhaba arkadaşlar,

Bilgisayar teknolojisi ve programlama başta olmak üzere bilgisayar ile ilgili birçok bölüm öğrencisi stajının bitmesini beklerken bir yandan da staj defterini nasıl dolduracağını düşünüyor. Elinde staj defteri örneği olmayan arkadaşlar internette fellik fellik ararken bu siteyi bulabileceklerini ümit ederek burda staj defteri örneklerini paylaşmak istiyorum. Umarım staj defterlerini doldururken bu örnekler işinize yarar…

Staj Dosyası Staj Defteri Nasıl Yazılır

Dosyalara ulaşmak için buraya tıklayın

About these ads

22 Comments »

  1. 1
    bahriye Says:

    arkadaşim bu dosyayı açınca örnekler çıkmıo kiiii????

  2. 4
    oyuncu Says:

    bilgi için teşekkür ederim. işimi cok kolaylaştırdı.

  3. 5
    a Says:

    iyide okula verilicek bir staj dosyasında çok heyecanlıydım gibi sözcükler gerçekten yersiz olmuş bence

  4. 6
    RUNYA Says:

    O KADARDA SEVİNEREK AÇMIŞTIM AMA AÇMADIIIIIIIIIIIIII:((((

  5. 7
    sezer Says:

    çok saçma (:

  6. 8
    sezer Says:

    heyecanlıyım fılan gıbı cumleler yersiz bence :D
    hoca bunları okudumu stajı ıptal eder :S

  7. 9
    misafir Says:

    ticaret lisesi ,bilgisayar bölümünde olanlar eğer dalları ile ilgli staj görmüyorsa ne yapmalı ?
    staj dosyasını nasıl doldurmalılar?
    staj dosyası örneği var mı ?
    varsa bana ulaştırabilir misiniz?
    acilll…

  8. 10
    Oğuzhan Says:

    Arkadaşlar ben bu sene stajh görüyorum eğere seneye staj yapacaksanız ben kendi staj dosyamı teslim ettikten sonra bana ulaşanlara staj defterini atabilirim Temmuz-Ağustos aylarından sonra ulaşırlarsa staj defterini atarım tek isteğim ben çektim siz çekmeyin :)
    Mail adresim oguzhancaliskan18@gmail.com

  9. 12
    Oğuzhan Says:

    Bilgisayar/Veri tabanı staj defteri

  10. 13
    hfgh Says:

    güzel olmamış ama yinede hazırlayana teşekür ederiz…

  11. 14
    melek Says:

    benimde staj defteri doldurmam lazım ama daha hiçbir şey yazamadım yardım ederseniz sevinirim üniversite stajı….

  12. 15
    melek Says:

    yardımlarınızı bekliyorumm

  13. 16
    ceren Says:

    arkdşlr bna acill web tasarım ve donanım staj dsyasıı grek yardımcıı olurmsnz bnaa acill ltfenn yrınaa…

  14. 17
    what Says:

    bu ne yaa günlük yazmıyoruz staj defteri yazıyoruz. yok heyecanlıydım yok otobüs bekledim… bunları okuyan hocalar dalga geçer yollar yaa yawrum büyü de gel der resmen..

  15. 18
    asd Says:

    ya arkadaşlarsiz ordaki tarihi ve konuyu okumadınızmı Sıtajdaki tarih 2000 diyi ya biz 2010 dayız bilgisayarda 10 yıl gerisi

  16. 19
    FATMA Says:

    yok gözlerimdeki yaşa engel olamadım.o sırada televizyonda yayınlanan fenerbahçe – galatasaray maçında yapılan beraber yürüdük biz bu yollarda beraber ıslandık yağan yağmurda tezahüratını, sanki onbinlerce kişi bana söylüyormuş gibi hissettim. Kapının önündeki küçük kız çocuğu sen ağlıyor musun diye sorduğunda, hayır gözüme bir şey kaçtı dedim, kazağımın koluna gözyaşlarımı silerken. Hatta bu sayfaya bir kaç damla su damlatın, kuruyunca orda bırakacağı buruşukluk, staj defterini okuyan hocaya onları yazarken bile ağladığınızı düşündürebilir bu ne abi türk sineması mı çekiyoz dalga mı geçiyon harbiden

  17. 20
    esra Says:

    ya arkadaşlar ben örnek istiyorum ne bu yaaaaa:(((

  18. 21
    gaye Says:

    biz iki arkadaş 3. sınıf öğrencileriyiz alanımız bilgisayar olduğu halde bilgimiz yok yardımlarınızı bekliyoruz


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: