Hesap İşletim Ücretini Geri Almak İçin Yapılması Gerekenler

Bankaların her 6 ayda bir hesabınızdan çektikleri hesap işletim ücretini geri alma yöntemini ekşi sözlük yazarlarından theconqueror açıklıyor;

bankanın sizden kestiği kredi kartı aidatı yada hesap işletim ücretini geri almak için izlenmesi gereken prosedür şu şekildedir:

1. banka tarafından hesabınızdan kesilen kredi kartı aidatı ya da hesap işletim ücreti iptali için itiraz dilekçesi hazırlanır. dilekçe örneği aşağıdaki linkte mevcuttur:

http://kisiselbirsey.files.wordpress.com/2009/12/itiraz_dilekce_sablonu.doc

2. hazırlanan bu dilekçe bankanın herhangi bir şubesine elden teslim edilebilir, fakslanabilir ya da bankanın genel merkezine fakslanabilir.

3. bir hafta süre zarfında bankadan tarafınıza olumlu ya da olumsuz cevap gelmezse bankanın müşteri hizmetlerini telefonla arayabilirsiniz. telefonda “kredi kartı aidatı kestiğiniz için kredi kartımı iptal ettirmek istiyorum yada hesap işletim ücreti kestiğiniz için banka hesabımı kapatmak istiyorum” dediğinizde bazı bankalar sizinle anlaşma zemini bulmaya çalışmaktadır. belli bir süre zarfında kredi kartınızla şu kadar alışveriş yapmayı taahhüt ettiğinizde kredi kartı aidatınızı hesabınıza geri yatırmaya söz verebilirler. (mesela 3 ay içinde 900tl) bu sözü verdiğinizde kesilen kredi kartı aidatı size iade edilecektir. tüketici hakem heyeti’ne başvurma işlemi ile uğraşmak istemiyorsanız bu yolu tercih edebilirsiniz. sizden söz olarak istenecek olan rakam geçmiş aylardaki harcama performansınız ve kartınızın limiti ile doğru orantılıdır. herkesten aynı rakam istenmemektedir.

4. anlaşma zeminleri tükendiğinde ilçeniz kaymakamlığınız bünyesinde bulunan tüketici hakem heyeti’ne aşağıdaki belgeler ile başvurabilirsiniz:
a. nüfus cüzdanı fotokopisi
b. hesap işletim ücretine itiraz için başvuruyorsanız hesabınızdan hesap işletim ücreti kesildiğine dair hesap özetinin aslı yada fotokopisi (internet çıktısı da olabilir)
c. kredi kartı aidatına itiraz için başvuruyorsanız kredi kartınızdan kart aidatı kesildiğine dair hesap ekstresinin aslı yada fotokopisi (internet çıktısı da olabilir)
d. bankaya verdiğiniz itiraz dilekçesinin fotokopisi
e. tüketici hakem heyeti’ne başvuru formunun doldurulmuş halinin aslı ve fotokopisi. bankanın dilekçenize olumlu ya da olumsuz olarak verdiği cevabı başvuru formunda özellikle belirtin. başvuru fomu aşağıdaki linkte mevcuttur:

http://kisiselbirsey.files.wordpress.com/2009/12/itiraz_basvuru_formu.doc

5. eşiniz sizin adınıza başvuru yapabilir. tüketici hakem heyeti’ne başvurduğunuzda gerekli fotokopilerden elinizde 2’şer adet bulunması iyi olur. başvurunuzun ilgili makamlara iletilebilmesi için zon zamanlarda sizden 5 tl’lik posta pulu getirmenizi isteyebilirler. yanınızda bulunması iyi olur. yetkililer bunu son günlerde çok sık başvuru olmasına ve ödeneklerin yetersiz kalmasına bağlamaktalar.

6. 2-3 ay içinde başvurunuz sonuçlanacaktır. genellikle olumlu sonuçlanır ve paranız hesabınıza iade edilmiş olur.

Önemli Not : Başvuru sırasında yanınızda bulunması gereken belgeler ;

1) Banka sözleşmenizin fotokopisi yada aslı
2)Bankaya işletim ücretinin geri iadesini istediğinize dair banka kaşeli bir dilekçe yada şikayet hatlarından başvurularınıza gelen cevap örneği
3)Kesilmiş olan meblağı gösterir aylık ekstre örneği, bu internetten de alınabilir.
4)Oturduğunuz semtin kaymakamlığı içerisinde bulunan Tüketici Heyeti Başkanlığına diye iadenizi istemiş olmanıza rağmen yapılmadığını belirten dilekçeniz.

*Uyarı için Kübra Varol’a teşekkürler.

27 Comments »

  1. 1
    kubra varol Says:

    banka sözleşmesini de dahil ediniz buraya gittim ama banka sözleşmenizinde olması gerekiyor dediler..gerisiin geriye dönüverdim..

    • 2
      kisiselbirsey Says:

      uyarınız için teşekkürler. Gerekli belgeleri internetteki başka bir kaynaktan konuya ekledim.

  2. 3
    kubra varol Says:

    zaten her yerde her şeyi zorlaştımasalar şaşardım!!

  3. 4
    madalya Says:

    teşekkür ederim bilgiler için bende bankada param neden durup dururken azalıyo diyodum.

  4. 5
    Zeki Binici Says:

    Benim hesabımdan da yanlışlıkla 2 kere çekmişler 2010 1. dönem hesap işletim ücretini. Yüzsüzlükte sınır tanımıyor bankalar. Ama alıcam intikamımı :)

  5. 6
    bora Says:

    peki bütün bunlar için yaptığımız harcamaları da geri alabiliyormuyuz? yoksa bunun için dava mı açmak gerekir? ya da nasıl bir yol izleyebiliriz?

  6. 7
    cevdet Says:

    BU YAZIYI YAZMAK 1 SAATİMİ ALDI DİKKATLİCE OKUYUN. AŞAĞIDAKİ YAZIYI 12 KASIM 2010 TARİHİNDE YAZDIM.

    arkadaşlar ben garanti bankasından kredi kartı aidat bedellerini, vadesiz hesaplardan kesilen hesap işletim ücretlerini
    kuruşu kuruşuna artı yasal faizi ile birlikte geri aldım.
    hem de dokuz senedir benden kesilen kredi kart aidat bedellerini, vadesiz hesaplardan kesilen hesap işletim ücretlerini geri aldım.
    tabii parayı ödemediler. kredi kartıma iade ettiler. kredi kartıma borcum vardı. borcumdan mahsup ettiler.
    Ama vadesiz hesaplardan kesilen hesap işletim ücretlerini ödediler. Uğraşmaya değer, yapmanız gereken internette bahsedilen
    tüketici hakem heyetlerine başvurmak. Ayrıca kart aidat bedellerini ve hesap işletim ücretlerini geri alabilmek için
    masrafım da olmadı.

    Not: Aşırı meblağlarda kredi kartımı kullanan biri değilim. İhtiyaçlarıma göre kullanıyorum. kimi ay geliyor ayda 20 lira,
    kimi ay geliyor ayda 500 lira. bunu yazıyorum ki bu kredi kart aidat bedellerini bana ödemelerinin sebebinin kredi kartımı çok kullandığımdan
    dolayı iade etmediklerini, yasal olmadığı için iade ettiklerini bildiririm. Çünkü bankalar bazı müşterilerine her ay örneğin
    minumun 500 tl harcama yapın biz sizden kredi kartı aidat bedeli almayalım diyorlar, ben bu bahsedilen müşterilerden biri değilim.
    Sadece hakkımı aradım. Paramı geri aldım. Ayrıca kredi kart aidat bedelini ödemeden kredi kartımı kullanmaya devam ediyorum. Size tavsiyem hakkınızı arayın.

    Kredi kartı aidat bedeli iadesi için yapmanız gerekenler:

    1)ilk başta bankanın sizden tahsil ettiği kart aidat bedelini gösterir kredi kartı hesap ekstrelerinizi belgeledirmeniz gerek.
    Kredi kartı hesap ekstrelerinizi attıysanız veya kaybettiyseniz üzülmeyin. Bankanın çağrı merkezini arıyarak size hesap
    ekstrelerinizi e-posta ile ulaştırıyorlar veya bankanın şubesine fakslayabiliyorlar.
    Sadece kredi kartı aidat bedellerinin kesildiği ayın gösterir hesap extrelerini edinmeniz yeterli.
    Mesela kart aidat bedelleri her senenin belli ayında kesilir. mesela ağutos ayında kesilir. eğer üç senelik
    kredi kartınız varsa ağustos-2008,ağustos-2009, ağustos 2010 ayına ait hesap ekstrelerinizi edinmeniz yeterli olacaktır.
    (not:bankalar geçmişe dönük 10 seneye kadar hesap ekstrelerini ellerinde tutmak zorundadırlar.)

    Bankanın genel müdürlüğüne göndermek üzere kart aidat bedeli nin size geri ödenmesi için internette bulunan örnek dilekçelerden
    kendinize uyarlayıp doldurun, postanedan iadeli taahütlü yollayın. Postane tarafından verilen iadeli-taahütlü belgenizi sakın atmayın muhafaza ediniz.
    Size banka tarafından kart aidat bedelinin yasal olduğuna dair
    yazı gönderebilirler veya telefon edebilirler veya bankanın şubesinde sizi bu bedelin alınmasının yasal olduğunu ikna etmeye çalışabilirler. Sakın aldırmayın. Bankanın genel müdürlüğünün adresini internette bulabilirsiniz.
    2)Daha sonra internette bulunan örnek dilekçelerden kendinize uyarlayıp ikamet ettiğiniz veya bankanın bulunduğu şubenin
    ilçesinde kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun.
    3) Tüketici hakem heyetine verilecek belgeler:

    -Tüketici hakem heyetine verilmek üzere dilekçe(internetten bulabilirsiniz),
    -kredi kart aidat bedellerinin sizden tahsil edildiğini gösterir hesap ektresi veya önceki senelerde de kart aidat bedeli
    almışlar ise eski dönemlere de ait hesap ekstrelerini,(Not: E-mail adresinize gönderilen kredi kartı hesap ekstreleri de hakem heyetlerince geçerli olmaktadır. Sadece bu ekstrelerde kart aidat bedellerinin sizden tahsil edildiğini göstermesi gerekmektedir. Yani e-mail adresinize gönderilen ekstreyi de yazıcıdan çıktısını alıp hakem heyetine ibraz edebilirsiniz.)
    -Bankanın genel müdürlüğüne kart aidat bedeli nin size geri ödenmesi için gönderdiğiniz dilekçenin fotokopisini,
    -bankanın genel müdürlüğüne iadeli taahütlü gönderdiğiniz dilekçenin postane tarafından verilen iadeli taahütlü belgesi(bu dilekçenin bankaya yollandığını ispat eder ve dilekçeniz bankanın genel müdürlüğüne ulaştığında sizin irtibat adresinize postane tarafından gönderilir.)
    -internette bulabileceğiniz kredi kartı aidat bedellerinin itirazı için emsal teşkil eden tüketici hakem heyeti kararları, sanayi ve ticaret bakanlığının
    kredi kartı aidat bedelinin yasal olmadığını gösterir karar(İnternetten indirip yazıcıyla çıktısını alın)

    Bunları tüketici hakem heyetini verin. Her ihtimale karşı yukarıda bahsettiğim tüketici hakem heyetine verilecek belgelerin birer fotokopisini çekin.

    2 ay içinde hakem heyetinin kararı size bildirilecektir. Büyük olasılıkla karar sizin
    lehinize sonuçlanacaktır. Daha sonra bankadan muhtemelen size telefon edecekler. Kredi kartı aidat
    bedelleri hesabınıza artı bakiye olarak yansıtılacaktır veya kredi kartına borcunuz varsa borcunuzdan mahsup edilecektir.
    Hepsibu kadar.

    Vadesiz hesaplardan alınan hesap işletim ücreti iadesi için yapmanız gerekenler:

    1)ilk başta bankanın sizden tahsil ettiği hesap işletim ücretlerini belgeledirmeniz gerek.
    Bankanın şubesine gidin geçmişe dönük hesap hareketlerini şubenizden isteyin.
    veya aynı bankanın istediğiniz şubesine faxlayabiliyorlar. Hesap hareketlerinizden hesap işletim ücretinin
    alındığını gösteren yerlerin altını çizin ki hakem heyetindekiler rahatça görebilsin.
    Not: bankadan hesap hareketlerinizi isterken size bu hesap hareketlerinizi niye talep ediyorsunuz diye sorarlarsa
    tüketici hakem heyetine ibraz edilmek üzere olduğunu BELİRTMEYİN çünkü eğer belirtirseniz hesap hareketlerinizi
    şubeden size vermek istemeyebilirler, hesap hareketlerinizi talep etmek sizin kanuni hakkınızdır.
    ben son 10 senin hesap hareketlerini almıştım.

    Bankanın genel müdürlüğüne hesap işletim ücreti nin size geri ödenmesi için internette bulunan örnek dilekçelerden
    kendinize uyarlayıp doldurun, postanedan iadeli taahütlü yollayın. Size banka tarafından hesap işletim ücretinin yasal olduğuna dair
    yazı gönderebilirler veya telefon edebilirler veya bankanın şubesinde sizi bu bedelin alınmasının yasal olduğunu ikna etmeye çalışabilirler. Sakın aldırmayın. Bankanın genel müdürlüğünün adresini internette bulabilirsiniz.
    2)Daha sonra internette bulunan örnek dilekçelerden kendinize uyarlayıp ikamet ettiğiniz veya bankanın bulunduğu şubenin
    ilçesinde kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun.
    3) Tüketici hakem heyetine verilecek belgeler:

    -Tüketici hakem heyetine verilmek üzere dilekçe(internetten bulabilirsiniz),
    -hesap işletim ücretinin sizden tahsil edildiğini gösterir hesap hareketleri veya önceki senelerde de hesap işletim ücreti
    almışlar ise eski dönemlere de ait hesap hareketleri
    -Bankanın genel müdürlüğüne hesap işletim ücretinin size geri ödenmesi için gönderdiğiniz dilekçenin fotokopisini,
    -bankanın genel müdürlüğüne iadeli taahütlü gönderdiğiniz dilekçenin postane tarafından verilen iadeli taahütlü belgesi(bu dilekçenin bankaya yollandığını ispat eder ve dilekçeniz bankanın genel müdürlüğüne ulaştığında sizin irtibat adresinize postane tarafından gönderilir.)
    -internette bulabileceğiniz hesap işletim ücretinin itirazı için emsal teşkil eden tüketici hakem heyeti kararları, sanayi ve ticaret bakanlığının
    hesap işletim ücretinin yasal olmadığını gösterir karar(İnternetten indirip yazıcıyla çıktısını alın)

    Bunları tüketici hakem heyetini verin. Her ihtimale karşı yukarıda bahsettiğim tüketici hakem heyetine verilecek belgelerin birer fotokopisini çekin.

    2 ay içinde hakem heyetinin kararı size bildirilecektir. Büyük olasılıkla karar sizin
    lehinize sonuçlanacaktır. Daha sonra bankadan muhtemelen size telefon edecekler. Hesap işletim
    ücretleri hesabınıza geri yatırılacaktır.
    Hepsibu kadar.

    ———–
    Size bu ödemeyi yapaken sözleşmenizi yenileme talebinde bulunursa banka, sözleşmenizi yenilemeyin.
    Çünkü yeni sözleşmede hesap işletim ücretini veya kredi kartı aidat bedelini yasal hale getirebilirler.

    Şu anda bankanın kredi kartını hala kullanıyorum ve de kart aidat bedeli ödemiyorum.
    hakkınızı arayın arkadaşlar. ben avukat değilim sadece internette yazanları birebir yerine getirdim ve paralarımı geri aldım.
    beni internette aydınlatan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum bu konuda mağdur olan arkadaşlara da bu yazdıklarımın
    ışık tutacağına inanıyorum.

    Not:internette bazı arkadaşlar kart iadat bedellerinin veya hesap işletim ücretlerinin itiraz ının 30 gün veya 3 ay içinde
    tüketici hakem heyetine itiraz etmelerini aksi taktirde itirazlarının geçersiz olacağını belirtmişler fakat bu doğru değil ben 1 sene evvel kesilen
    bedellerden geçmişe dönük 9 seneye kadar kesilen kredi kart aidat bedellerini ve hesap işletim ücretlerini kuruşu kuruşuna geri aldım.
    Borçlar kanununa göre geriye dönük 10 sene tarafınızdan kesilen hesap işletim ücreti/kredi kartı aidat bedellerini geri alabilirsiniz.

    Kart aidat bedeli veya hesap işletim ücretlerinin tarafınıza ödenmesini isterken bankanın genel müdürlüğüne ve tüketici hakem heyetine verdiğiniz dilekçelerinizde hesap işletim ücreti/kredi kart aidat bedelinin yasal faizi ile size ödenmesini dilekçelerinizde belirtin.

    Bu anllattıklarım size zahmetli gelebilir, ama zor değil günde 15-20 dakikamı ayırıp yavaş yavaş yukarki belgeleri toparladım,
    uğraştım ve hakkımı aradım. Sadece sabırlı olun. ben biraz ayrıntılı anlattım kafalardaki soruları en aza indirebilmek için
    ama size tavsiyem internette bu konuyla ilgili sitelere bir de göz atın.

  7. 8
    yalcin Says:

    Garanti bankası magduruyum ..
    cevdet arkadasin anlattiklarini aynen uyguluyorum . henüz iadeli taahhütlü postayı göndereli 1 gün oldu . Herhangi bir geri dönüş yaparsalar duruma göre işlemlere devam edeceğim.Yalnız ufak bir sorun var Yukarda tüketici hakem heyetine giderken banka sözleşmenizide dahil ediniz demişler Garanti bankasının herhangibir şubesinden temin edebilecegim standart sözleşme örneğini götürmek yeterlimi ? hayır ben banka hesabımı internetten actırdım hicbir sözleşme imzalamadım kredi kartımda kapıma geldi onun sözlesmesi vardır ama allah bilir şubem neresi . :) neyse ugrasalım bakalım neler olacak

  8. 9
    Oğuz Says:

    Dostum herşeyi gayet net ve ayrıntılı bir şekilde anlatmışsın, harcadığın zamana ve emeğe büyük bir saygı duyuyorum.Yaptığın bu tavrın en küsel tarafı ne biliyormusun?Yardıma muhtaç birisine yol gösteriyorsun ve onun mutlu sona ulaşmasında senin yardım elin oluyor.Teşekkürler.bende şimdi bu dediklerini tek tek yapacağım.Saol

  9. 10
    ergin Says:

    Peki hem hesap işletim ücreti hem kredi kartı aidatını geri almak için aynı dilekçeyi kullanabiliyor muyuz? Yoksa ayrı ayrı mı başvurmak gerekiyor?

  10. 11
    ERGUN BAFRALI Says:

    Arkadaşlar,şimdi size çok ilginç birşey açıklıyorum.Ben kredi kartı kullanırken kartı aldığım zamandan bu yana hiç bir zaman bankanın parasını kullanıpta bankaya borçlu olmadım.Yani ben evvelden bankaya yatırdığım cüzdanımda olması gereken parayı,yatırdıktan sonra,kredi kartı ile kullandım.Ve bankaya “siz zaten benim paramı kullanıyorsunuz”
    dediğimde,benden genede hesap işletim ücretini alacaklarını yada puanlarımı sıfırlamayı kabul etmemi yada 3 ay içinde falanca miktar kullanmamı istediler.Ben de bankaya bunların hepsi üzerimde psikolojik baskı yapıyor,bu yüzden kabul etmiyorum dedim.Ve ekledim:Ben 3 ay içinde bankanın parasını kullanıpta hesap kesim tarihinden sonra bankaya borcumu ödeyeceğime,baştan kendi kredi kartı hesabıma bu parayı yatırayım ve oradan kullanayım dedim:OLMAZ DEDİLER)))
    Bunu yapan Yapı Kredi Bankası.Yani bankacılığı defix kafa yapılarına teslim etmişler.Bende,yıllık kesilecek bu parayı 25/Nisan/2011 gününden
    önce hesabımda sadece kuruş kalacak şekilde ,tüm lira bakiyemi çekicem.
    Beni yanlış anlamayın sakın.Büyük bir mebladan bahsetmiyorum.Aylık kredi kartı kulanımım 300 veya 400 liradır. Buda daha önce bankaya kullanmazdan önce yatırdığım kendi paramdır.Ben bankaya,bankanın üye işyerlerinden harcamalarımı yaparken de para kazandırdığım halde,bu DEFİX KAFA ZİHNEYETİ beni bu şartlarda bile kabulş etmediler.Bakalım Nisan/2011 den sonra belli olacak.Bu yazıyı yazmamdaki neden:Kredi kartını ben normal kullanıcıların aksine kendi paramdan kullanmamdır.
    Borçlu/Mağdur/Alacaklı olanlara Allah kolaylıklar versin.Saygılarımla

  11. 12
    yalcin Says:

    yukarda 12 kasım 2010 tarihli cevdet arkadasin söylediklerini aynen yaptım ve 27/01/11 tarihinde yaptım . Çok umutlu değilim çünkü Şu kaymakamlıktaki tavır hiiç hoşuma gitmedi . kısaca henüz başvuru aşamasında verilen cevap şu idi veren kişide kaymakamlıktaki bu evrak işlerine bakan şahısdır .” 1 senelik geriye yönelik itiraz başvurusu için bir sıkıntı yok kabul edilir ama sen 6 senelik basvurmussun kabul olacağını sanmıyorum denildi ” Evrakları almak istemediler zorluk cıkardılar bende sen garanti bankasımısın diye çıkışınca iyice cıldırdılar avukatım devreye girdi 724 Tl gibi bir rakamın altındaki paralar için tükletici mahkemesine basvurabilinmesi için önce sizin red etmeniz gerekiyor bu evrakları alın dilerseniz reddedin dediğini duydum böylelikle evrakları kabulettiler 3 ay sonra bizi arayın denildi . bakalım ne olacak 15-20 gün sonra arayacagım

  12. 13
    ramazan Says:

    yalnız arkadaşlar bu yapılacak işlemlerin her yıl aynı şekilde uygulanması gerektiğini duydum doğrumu cevap verirseniz sevinirim

  13. 14
    faruk Says:

    ARKADAŞLAR SİZDEN RİCAM BİZE TÜKETİCİ HAKEMİN VERMİŞ OLDUGU KARARLARI GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ.adresim gef_canlar@hot

  14. 15
    SEVDA Says:

    Öncelikli herkese yaptığı yorumlardan ve açıklamalardan dolayı tşk ediyorum. özellikle cevdet bir saat uğraşmıssın çok tşk. benimde bu sene başıma geldi annemin banka kartına yanlışlıkla para yatırdım ve ikidir totalde seksen tl kestiler .bankaya email attım ama abuk sabuk bir cevap geldi .bende dediğiniz yolları izleyeceğim ama bu kart yeni alındı 2011 de .dolayısıyla yeni sözleşmelerde hesap işletim ücreti acaba yasallaştırıldımı? bilemiyorum ama şansımı denemekte fayda var tabi 2011 senesinde bu parayı alabilen varsa yazarsa sevinirim.
    kredi kartı için arayınca iptal ediyorlar ama banka kartları için bunu yapmıyorlar.
    tşk

  15. 16
    SEVDA Says:

    birşey daha soracağım ,banka sözleşmesini nasıl edindiniz bankalar isteyince veriyorlarmı ? mutlaka hakem heyeti için sözleşme şartmı

  16. 17
    Ruhi Says:

    Bütün bu maduriyetlerin sebebi, Maalesef vatandaşınını koruyan bir devlet anlayışının olmaması. Devletimiz bizleri, zalim, acımasız, haksız, güçlünün zayıfı ezdiği bir ortama terketmiş, arenada arslanların önüne atılan köleler misali, lokma edilişimizi “belkide zevkle” seyretmekte. Biz, sade vatandaşlar ise böyle cılız çabalarımızla vahşilerin dişleri arasından ufacık rızıklarımızı geri koparabilme gayretiyle boğuşuyoruz.

    Zalimler için yaşasın Cehennem!

  17. 19
    nurgül gürel Says:

    son 1 sene içinde yapı kredi banka atm kartımdan toplam da 90 tl para kesildi.bende izlediğiniz yolları denicem.ancak bi sorum olucak.benm kartım konya/nalçacı şubesinden alındı,ben şuan eskişehirde yaşıyorum.konya kaymakamlığından mı yapmalıyım bu işlemleri?

  18. 20

    Arkadaşlar bizzat 2008 yıolından bu yana yapı krediden bütün hesap işletim ücretlerini iade aldım ilgili karar ekler ve başvuru dilekçesi aşağıdaki linkte detaylı şekilde anlatılmıştır.

    http://www.gemlikmuhasebe.com/hesap-isletim-ucreti-iadesi

  19. 21
    ahmet Says:

    slm arkadaşlar çok fazla olmasada eklemek istediğim bir konu. bankayla yaptığınız sözleşmede eğer kart kullanım ücreti ile ilgili bir madde varsa bu durumda paranın iadesi konusunda sıkıntı olabiliyormuş bunu bana tüketici haklarını koruma
    derneğindeki memur söyledi. sözleşmenin örneğini istemek ve ayrıca bana bu parayı iade etmediklerini ispat etmem için dilekçe örneği verdi bende genel merkezlerine (garantinin) gönderdim şimdi cevaba göre bi yol izlicem allah bu garantinin cezasını versin. hepinizede kolaylık:D

  20. 22
    samet Says:

    arkadaşlar bende 2006 yılından beri 2 bankanın 3 ayrı kredi kartını kullanıyorum kartın birini kapattırdım numarasını bilmiyorum ve ekstreler yok elimde ne yapabilirim bu konuda

  21. 23
    Eyuphan Says:

    Eyüphan bende garanti bankası mağduruyum 2006 da araç kredisi kullandım haberim olmadan hesabımdan 3 yıl boyunca hesap işletim ücreti almışlardı şimdi onun dökümanını nasıl alabilirim

  22. 24
    Firdevs Says:

    Arkadaşlar benim kaç sene oldu bilmiyorum ama garanti bankasında hesabım var kredi kartımda vardı iptal ettiler neden ettiklerinide doğru düzgün açıklama yapmadılar yanlız ondanda kesintiler olmuştu ben hakkımı aramaya karar verdimde banka sözleşmesine nasıl ulabilirim elimde sadece hesap cüzdanı var

  23. 25
    Fenasi Says:

    Bankaların hepsi sahtekar. 0 tl bakiye bırakın havale için kullanın 24 saatten az duran bakiyeden hiçbirşey kesemezler….

  24. 26
    ayko Says:

    banka kartımı ipal ettim son kesintiyi alabilirmiyim itiraz dilekçesi yazssam yardımcı olursanız sevinirim teşekürler

  25. 27
    atakan Says:

    teşekkür yqazılar baya faydalı oldu bende bankayı aradım ve tum ekstrelerimi istedim bakalım gelişmleri buraya yazmayı dusunuyorum.


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

