Serap Ezgü Suç ve Ceza Neden Yok Bitti Mi ?

Evet bitti. Alıştıra alıştıra söylemek isterdim ama bazı gerçeklerle bi anda yüzleşmek gerekir sevgili okuyucu. Bu gerçek de öyle birşey. Şimdi detay verelim,

Star TV ekranlarında yayınlanan, yapımcılığını Sinevizyon TV Prodüksiyon’un yaptığı, sunuculuğunu Serap Ezgü’nün üstlendiği Suç ve Ceza isimli program sona erdi.

Tam 5 aydır yayında olan Suç ve Ceza bugün özel bir yayın gerçekleştirerek 5 ay boyunca ekrana getirdiği ve çözüme ulaştırdığı konuları ekrana taşıdı.

Programın sonunda duygusal anlar yaşandı.

Serap Ezgü veda ederken şunları söyledi;

“Ben ve ekibim çok özveriyle çalıştı. Yaz demedik, kış demedik, soğuk demedik… Sayın Edip Önder’e çok teşekkür ediyorum. Hiç bir karşılık beklemeden yüreğiyle geldi buraya… Sevgili Savaş Kalafat’a, Sinevizyona (patronlarıma) arkadaşlarıma, star televizyonuna bize kucak açtığı için sonsuz teşekkürler ediyorum. Herkes yüreğini koymuştu bu programa. Tabi ki her ayrılık kötüdür. Hep yeni başlangıçları vaadeder. Ben biraz Bodrum’a gidip portakal çiçeklerinin kokularını içime çekeceğim. “

24 Comments »

  1. 1
    burak Diyor ki:

    serap abla yusufu bulmadan niye bittirdin bu programı

  2. 2
    derya Diyor ki:

    yha serap abla neden gittin sana alışmştık

  3. 3
    hanife Diyor ki:

    serap ezgü sana doyamadık çok kısa sürdü bu kanal uğurlu gelmedi başka bir kanalda seni bekleyen ve özleyen izleyicilerin olduğunu unutma

    • 4
      sevil Diyor ki:

      yyha serap abla yha ercan abi yusufu bulmadan nereye gidion of yha!!!!!!! nooldu kiiii biz çoq üzüldük :’( =(

  4. 5
    sevil Diyor ki:

    hemde size çoq alışmıştık

  5. 6
    nur Diyor ki:

    serap ablacim seni cok seviyorum ve programi nie bitirdin ki henuz yusuf’u ve ercani bulmadan. Sen cok basariliydin ve umarim seni baska bir kanalda goruruz. Bye

  6. 7
    sezer Diyor ki:

    haav neden sadece yorumlar varr??ben anlamadımmm yaaa ne sıkıcıııı

  7. 8
    bilal Diyor ki:

    serap abla neden bitirdin programı annem senin programaını hiç kaçırmadan izler annem çok üzüldü seni ekranlarda görmek istiyor

  8. 9
    bahriye Diyor ki:

    serap hanım lütfen geri dönün

  9. 10
    bahriye Diyor ki:

    ercanı ve yusufu bulamadan onlara bu kadar yaklaşmışken neden gittiniz sizi birisi kırdımı yoksa lütfen dönün serap hanım ercan ne olacak o fatma hanımla beraber ağlıyorum ben bende üzüldükce inşallah onun acısı azalır diyodum serap hanım siz kime kırıldıysanız boş verin onları dönün ve bulalım kayıplarımızı.sizi hep bekliyoruz

  10. 11
    sibel Diyor ki:

    serap hn.mrb.bende bir ikizler burcu olup sizin büyük hayranınızım.o kadar iyi yüreklisiniz ki bunu gözlerinizden hissede biliyorum.gitmenize tabiki herkes gibi bende üzüldüm gönlünüzün dilediği ve istediği yerde buluşmak üzere.hoşçakalın…sibel ateş

  11. 12
    hayriye Diyor ki:

    serap ablacım niye bitti program seni çokkkkkkkkkkkk ölzedik wallahi lütfen dön en yakın zamanda allaha emanet ol herşey gönlünce olsun inşlallah

  12. 13
    hilal Diyor ki:

    serap hanım neden ayrıldınız programda bilmiyorum ama çok üzüldüm çünkü her sabah sizi seyrediyordum lütfen geri dönün

    • 14
      fatma teyze Diyor ki:

      sayın serap hanım ben 75 yasında sizi izleyen ve seven bir izleyicinizim yusufu ve ercanı bulmadan nerelere gidiyorsunuz gerekirse star tv ye gider papatya denilen o diziyi ordan kaldırttırrım cevabınızı bekliyorum şimdiden tesekkür ederim …

  13. 15
    betül Diyor ki:

    Serap hanım merhaba suç ve ceza neden bitti.Çok üzüldüm. Sizi yıllardır takip ediyorum.Seviyeli sunumunuzu ve türkçenizi çok beğeniyorum.Ekrana çok yakışıyorsunuz.insallah baska programlarda görüşürüz.Sizi seviyorum…

  14. 16
    bir dost Diyor ki:

    serap abla ercan bulun dumu

  15. 17
    gönül Diyor ki:

    serap ezgü neden bu kadar kısaydı?doyamadık sana:(ben her zaman programını beklerken birden kapandı çok üzgünüm.seni özlüyoruz.çok özletmeden gel

  16. 18
    fatos Diyor ki:

    serap hanim,programin bittigine cok uzulduk,cunku nerdeyse yusufu bulmak uzereydiniz ne oldu yusufa.annesine cok uzuluyorum hep dua ediyorum onun icin.insallah kavusur ogluna.hic bir gelisme yokmu?ALLAH yardimcilari olsun.

  17. 19
    bahriye Diyor ki:

    serap hanım hala bekliyoruz seni ercanı çok merak ediyorum beni bi haberdar etseniz lütfennnnnn

  18. 20
    laure subasilar Diyor ki:

    serap abla ben fransadan seni izliyordum ve baska turk kanalina bakmiyorum neden diye sorarsan turcem zayif ama seni gercekten cok seviyorum ve candan yurekten izliyordum ve ercanin konusu beni cok etkiledi acaba ercan bulundumu? cok cok merak ediyorum

  19. 21
    laure subasilar Diyor ki:

    ercan bulundumu ?

  20. 23
    d elidebiz Diyor ki:

    tekirdağ da emlakçıdan borç almak üzere evden çıkıp birdaha geri dönmeyen kız bulunmuş muydu

  21. 24
    bahriye Diyor ki:

    serap hanım ercanı merak ediyorum yusuf bulunmamış onu duydum ama ercana ne oldu lütfen bi ceavp yazarmısınız


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

