2009 ÖSS Açıköğretim Kayıtları Ne Zaman Başlayacak ?

2009 – 2010 yılı Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Programına ÖSYS ile yerleşen adaylar kayıtlarını internet üzerinden 23 Eylül – 20 Ekim tarihleri arasında yapabilecek.  Açıköğretim Fakültesi ( AÖF ) aracılığıyla kayıt yaptırmak isteyen adaylar 23 Eylül – 16 Ekim tarihleri arasında yapacaklar. Mazeretli kayıtlar ise 17 Ekim – 20 Ekim tarihleri arasında yapılacak.

http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinde ”ÖSYS Yeni Kayıt” linkini tıklayarak başvurularını yapabilirler.

Önemli : İnternet sitesinden başvuru yapmak, yazıcıdan döküm almak ve bankaya gerekli ücreti yatırmak kayıt için yeterli değildir. Kayıt kılavuzunda açıklanan tüm kayıt belgelerini, kayıt süresi içerisinde mutlaka AÖF bürosuna teslim etmeniz gerekir. Aksi takdirde kaydınız yapılmamış olur.

Ohoo kayıt zamanına kadar kim bekleyecek mi diyosunuz :) Şuradaki serbest vuruş oyunu ile veya şuradaki harika penaltı oyunu ile zaman geçirebilirsiniz ;)

25 Comments »

  1. 1
    ünal Says:

    ben ıkı yıllık bıtırdım sımdı açıkögretımden devam etmek ıstıyorum.kayıtlarım ne zaman baslıyor

  2. 2
    levent Says:

    2009 – 2010 yılı Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Programına ÖSYS ile yerleşen adaylar kayıtlarını internet üzerinden 23 Eylül – 20 Ekim tarihleri arasında yapabilecek. Açıköğretim Fakültesi ( AÖF ) aracılığıyla kayıt yaptırmak isteyen adaylar 23 Eylül – 16 Ekim tarihleri arasında yapacaklar. Mazeretli kayıtlar ise 17 Ekim – 20 Ekim tarihleri arasında yapılacak.

  3. 3
    elif Says:

    ben acıköğretm 2 yıllık için basvurmak istiyorum kayıtlar ne zamn baslıycak?

  4. 6
    ASİL Says:

    iki yıllık üniversite okurken açıköğretim okuyabilir miyim???ikisi içinde bu seneki öss sınav sonucum olabilir mi?yoksa seneye tekrar öss ye girip öyle mi tercih edicem açıköğretimi.dediğimi anlayan ve bilen varsa acele cevap versin lütfen benim için çok önemli….

    • 7
      gökhan özkurt Says:

      ilk tercihte açık öğretimin kontenjansız bölümünü kaznmalısın 2tercihte iki yıllık üniversiteyi kazanmalısn oda olursa inşallah olur

  5. 8
    gökhan özkurt Says:

    ben meslek lisesi mezunuyum össyi kazandım ama gitmicem açık öğretim veya sınavsız geçiş hakkımı kullana bilirmiyim lütfen cevap yazınız.

  6. 9
    gökhan özkurt Says:

    bugün son gün ltfen cevap yazın

  7. 10
    elif kaya Says:

    ilahiyat 2. sınıfta okuyorum açıköğretimden. bu sene össye hazırlanıyorum. öss yi kazansam 3.sınıftan devam etme şansım varmı acaba. cevabınız için şimdiden teşekkürler

  8. 11
    ibrahim Says:

    açiköğretim önlisans diploması aldım.şimdi lisans bölümüne (iktisat) kayıt yaptırmak istiyorum.1)3. sınıftan mı başlayacağım.
    2)kayıt için herangi bir sınava girmem gerekiyor mu?
    3)en son ne zaman kayıt yaptırmalıyım

  9. 12
    emrah Says:

    4 yıllık okuyorum 1 inci sınıfta kaLdım tekrar kayıt yaptırmak istiyorum n zaman kayıt yaptırcam acaba ilginize. . .

  10. 13
    nehir Says:

    ek yerleştirmede girdim aöf ya ne zaman kayıtlar olcak cvp yazarsanz sevinirim

  11. 14
    şeref kaplan Says:

    ben liseden kalan bir dersim için açik ögreime kaydolmakistiyorum kayitlar ne zaman acaba ögrene bilirmiyim

  12. 15
    vildan Says:

    ikiyıllık üniv bitirdim açıköğretim işletme okumak istiyorum kayıtlar ne zaman ve nasıl olcak

  13. 17
    sema Says:

    ben işletme okuyorm 4 yıllk 2 sınıfa geçtım ne zmamn kaytlarr başlıoo

  14. 18
    hande Says:

    2 yıllık üni. bitiren arkadaşlar kayıtlar 25 ekim 24 kasım arası

  15. 19
    acelya Says:

    slm. ben işletme 2. sınıfa geçtim. kayıtlar ne zaman başlıyor. bilen varsa acele cvp yazsın lütfen.

  16. 20
    alew Says:

    emre sen ne yatın yaww 😀 ne laf o öyle…

  17. 21
    ayşe Says:

    arkadaşlar aöf de sınavlar ne zaman başlayaçak yeni kayıt oldum yardımçı olurmuzunuz

  18. 22
    canan kaya Says:

    bu sene orta okul kayıtları ne zaman bşlıyor? ögrenci oldugumuz ne zaman alışılır?

  19. 23
    ayşet Says:

    ben yeni kayıt olacam ama nasıl kayıtlar ne zaman

    • 24
      kisiselbirsey Says:

      2010 kayıt tarihleri henüz açıklanmadı ama büyük ihtimalle yine eylül-ekim aylarında yapılacak.

  20. 25
    fatih Says:

    2 yıllık üniversite(isletme)okudum…acıkögretim kayıtları nasıl ve ne zaman yapılacaktır…yardımcı olurmusun….


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

