Trafik Polisi Olma Oyunu

İnternette zaman geçirmek için dvdlere sığmayacak büyüklükte oyunları değil, ufak tefek flash oyunları tercih eden birisi olarak ergunpenbe.com sitesindeki flash oyunlar bulunmaz bir kaynak ! En son saatlerce trafik polisi olma oyunu oynayıp trafiği kontrol ettim, ayrıca üç boyutlu tenis oyunu ve nostaljik bubbles oyunu da yine beni heyecanla ekrana kilitleyen diğer oyunlar oldu. Canınız sıkıldığında iyi kötü demeden piyasadaki bütün oyunları sitesine dolduran siteler yerine, ergunpenbe.com gibi kategorilerinin en iyisi olmaya aday oyunların seçmece olarak eklendiği siteleri takip etmeyi kendim adına daha faydalı buluyorum. Sayfa sayfa dolaşmak yerine tek sayfada aradığım eğlenceli oyunu bulabiliyorum.

Bir Cevap Yazın

