Archive for the ‘Kişisel’ Category

BS Player Pro 2.54

Temmuz 17, 2010

BSPlayer başarılı bir medya oynatıcı programıdır. Windows medya oynatıcısına güzel bir alternatif olabilecek bu program, artık benzerlerinden çok daha hızlı ve profesyonel. Program tüm çözücüleri etkin biçimde kullanabiliyor, alt yazı desteği ve çoklu hoparlör kipi ile de DVD dahil tüm medya biçimlerini okuyabiliyor. Kullanımda veya indirilmekte olan dosyaları da oynatabilen bu program, Winamp eklentilerini de kullanabiliyor.

Programı indirmek için buraya tıklayın !

Reklamlar

Show TV’de Sansür Komedisi

Ocak 24, 2010

23 Ocak Cumartesi günü yayınlanan Yetenek Sizsiniz Türkiye adlı yarışma programında izleyenleri şaşkına çeviren bir sansür komedisi yaşandı. Programın özet bölümünde 14 yaşındaki Alman – Türk ortak yapımı sarışın çocuğun sihirbazlık gösterisi yaptığı sırada arka planda Pink‘in eğlenceli şarkısı u and ur hand çalıyordu. (Pink‘i tanıyanlar, dinleyenler bilir, Pink şarkılarında argo söylemlere, küfürlere yer vermekten pek kaçınmayan bir şarkıcıdır. U and ur hand de o şarkılardan birisi.)

Show TV nedense şarkının içinde geçen d.ckhead, f.ck gibi kelimelere herhangi bir sansürleme ihtiyacı duymazken, şarkının sonlarında yer alan shit kelimesini sansürlemiştir. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu deyimini aklımıza getiren olay sonrası siz değerli okuyucularıma sormak istiyorum : Aranızda shit kelimesinin anlamını bilip de f.ck kelimesinin anlamını bilmeyen kaç kişi var ? Ya da shit kelimesi f.ck ve d.ckhead’den daha mı ağır bir kelime ?

Show Tv’de yaşanan bu enteresan olay ekşisözlük yazarlarından gsgsgsgsgsgsgsgs ‘nin de dikkatinden kaçmamış 🙂 ilgili entry için (bkz:  #17935303)

Staj Dosyası Staj Defteri Nasıl Yazılır

Ocak 8, 2010

Birçok arkadaşımızın en büyük sorunlarından birisidir staj dosyasını veya staj defterini nasıl dolduracağı. Kendi yaptığım ve son derece başarılı olduğum yöntemi sizlerle paylaşıyorum.

Eğer staj yaptığınız yerde, staj defterine yazacak bir şey yapmıyorsanız veya naylon staj yapıyorsanız kafanızdan senaryolar üretin, onları yapın, yaptığınız işi başarın. Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümünü naylon stajla bitirmiş birisi olarak nasıl yaptığımı sizlere örnek vererek başlıyorum. Staj defteri olayını gözünüzde büyütmeyin. Belirgin bir şekilde saçmalamazsanız kabul edilecektir. Emin olun.

Aşağıda yazdıklarımı evde masanızın başında staj defterini doldurmak üzereyken gözlerinizi kapatıp hayal edin 🙂 Gözlerinizi açtıktan sonra ister farklı bir deftere yazıp sonra düzenleyip staj defterine yazın, isterseniz direkt staj defterine.

Stajınızın ilk günü iş arkadaşlarınızla tanışın, iş ortamındaki malzemeleri tanıyın, ofisi tanıyın. Gittik arkadaşlarla tanıştım şöyle yaptım böyle yaptım yazın.  Stajınızın her günü için ayrılan sayfaya  10 satırdan az yazmamaya gayret gösterin.

Sonraki günlerde kendi kendinize problem yaratın. Mesela bilgisayarın sesi çıkmasın ertesi gün bilgisayar kendiliğinden kapansın, sonra internete bağlanmasın. Eğer aklınıza sorun gelmezse format atın 🙂 driver yükledim gerekli programları yükledim vs. deyin. Zorda kaldıkça format attım yazın. Yazılım konusu da yazmanız gerekirse bi gün müşteri kayıt formu oluşturdum diyin, ertesi 2 gün müşteri düzenleme tablosuyka uğraştım yazın. Aklınıza bişey gelmezse teknik servis bölümüne gelen bilgisayara format attım diyin 🙂 Veya bazı problemleri iki kere yazın ama tabii ki yazdıklarınız denedikleriniz diğerinden farklı olsun.

Son gününüzü ise öyle hüzünlü anlatın ki, o işyerinden ayrıldığınıza hocanız bile üzülsün 🙂 En son o sayfayı okuyacağı için, etkisi diğer sayfalara göre daha fazla olur 🙂 Arkadaşlarımla vedalaşırken o kadar duygulandım ki, kapıdan çıkarken gözlerimden süzülen bir kaç damla yaşa engel olamadım.  O kadar üzüldüm ki, o sırada televizyonda yayınlanan fenerbahçe – galatasaray maçında yapılan beraber yürüdük biz bu yollarda beraber ıslandık yağan yağmurda tezahüratını, sanki onbinlerce kişi bana söylüyormuş gibi hissettim. Kapının önündeki küçük kız çocuğu sen ağlıyor musun diye sorduğunda, hayır gözüme bir şey kaçtı dedim, kazağımın koluna gözyaşlarımı silerken. Hatta bu sayfaya bir kaç damla su damlatın, kuruyunca orda bırakacağı buruşukluk, staj defterini okuyan hocaya onları yazarken bile ağladığınızı düşündürebilir 🙂

Bu şekilde doldurup gönderdiğiniz staj defteri kabul edilmezse, sitenin başlığını değiştiririm. 🙂 O derece iddialıyım. Gerçekten staj yapan arkadaşlarımın iş yerleri aranıp sorgulanırken, benim naylon stajım hiç bir şekilde sorgulanmadı, aranmadı , kabul edildi 🙂 Peki neden ? Çünkü böyle bir taktik kullandım.

Farklı bölümlerdeki arkadaşlar da aynı şekilde elektrikle, inşaatla, muhasebeyle ilgili sorunlar üretin, detaylı açıklayın, gereksiz kelime kullanmaktan çekinmeyin.

Hepinize iyi şanslar…

Google Chrome Kayıtlı Şifreleri Gösterme Şifre Kaydetme Programı

Ocak 6, 2010

Google Chrome internet tarayıcınızda kayıtlı olan şifrelerinizi hatırlamıyor, ya da tek tek hepsini kaydetmeye uğraşmaya üşeniyor musunuz ? Format atmanız gerekiyor ama bu işlemleri düşünmekten formata cesaret edemiyor musunuz ? Programı indirmek istiyor ama bu satırların nereye varacağını mı merak ediyorsunuz ? Bence etmiyorsunuz. Aşağıda yer alan linke tıklayıp ChromePass adlı programı indiriyorsunuz ve Chrome ‘da kayıtlı tüm kullanıcı adlarını,  şifrelerini, site adreslerini, üyelik tarihini, bilmemnesini sizlere gösteren küçük, basit, harika bir program. Adamlar yapmış ağğğbi.

Programı indirmek için buraya tıklayın.

Türk Taraftarlar Atletico Madrid Forum Sayfasını Bastı !

Aralık 18, 2009

Markafoni

Galatasaray‘ın UEFA Avrupa Liginde Atletico Madrid‘le eşleşmesinin ardından taraftarlar arasında atışmalar şimdiden başladı. Atletico Madrid taraftarlarının buluşma noktası olan colchonero.com adresine üye olan onlarca Türk taraftar, Galatasaray‘ın Atletico Madrid‘den daha güçlü olduğunu anlatan mesajlar gönderdi. Bu mesajların yanı sıra Real Madrid lehine mesajlar ve Yıldırım Demirören Yeter ifadelerini içeren mesajlar da dikkat çekti.

Rekabetin olduğu yerde küfür de oldu tabi. Karşılıklı küfürleşmeler yaşanan forumda gerginliği İran‘da denize giren çarşaflı kadın fotoğrafıTürk  kadını olarak gösteren bir fotoğraf arttırdı.

Zaman zaman Türk taraftarlar da hızını alamayıp birbirine girdi. Bir başka Türk’e ;  “senin yazdıklarını ben bile anlamıyorum, öküz gibi böğürüyorsun” mesajına konunun muhattabı küfürle karşılık verdi.

İyimser, temiz kalpli Türk taraftarlar da sitede yok değildi. Tartışmaları bitirmek isteyen üyenin konuya yazdığı mesajı aynen alıntılıyorum;

————-

Öncelikle bir Türk olduğumu belirtmek istiyorum.

Buraya yazılanları okumak için girdiğimde gerçekten kendi adıma büyük bir üzüntü duydum. Sanalda nedense insanlar daha bir cesur oluyor ve ağzına geleni söylüyor. 3-5 kişinin koskoca bir ırkı nasıl küçük düşüreceğini hiç düşünmüyorlar. Şu an burada yazan arkadaşlarım maalesef yanlış yapmaktadır, kimse kimsenin adına belki özür dilememelidir ama yinede ben sizden özür diliyorum. Aramızdaki maçta sportmenlik çerçevesi içinde geçer umarım.

Buraya yazan arkadaşlaradan da bize verdikleri utanca son vermelerini rica ediyorum.
———————-

Her neyse 🙂 Foruma bir şeyler katmak(!) isterseniz siz de buraya tıklayıp mesajları takip edebilir veya siteye üye olabilirsiniz.

Bu arada Galatasaray Atletico Madrid ile 18 Şubatta İspanya‘da karşı karşıya gelecek. Ali Sami Yen Stadı’ndaki rövanş maçı ise 25 şubat tarihinde oynanacak.

Sosyal mesaj vermeden ben de konuyu bitirmeyeyim 🙂 Bu karşılıklı atışmaların sanal ortamda, veya stadyumlarda karşılıklı tezahüratlarla kalmasını temenni ediyor, olayın fiziksel boyutlara ulaşmamasını diliyoruz 🙂

Kan Yapan Yiyecekler – Kan Yapıcı Maddeler

Aralık 7, 2009

Kişisel bir şey dedik blog adına, sağlık ta tabii ki kişisel en önemli bir şeydir 😛 Saçmaladım neyse konuya giriyorum 🙂

Kan yapan yiyecekler (Gıdalar, besinler, bitkiler, meyveler, sebzeler, yiyecekler ve içecekler) nelerdir?

Dünya nüfusunun yüzde 30’unun yakındığı kansızlığa soya sütü, yulaf, pekmez gibi birçok besin iyi geliyor.

Kimin yüzü solgun olsa hemen sorarız: “Kansızlık sorunun mu var?” Kansızlık birçok insanın şikayetçi olduğu bir rahatsızlık… Kansızlık çekenler için son yıllarda bitkisel çözümler öne çıktı. Bahçelerde yetiştirilen sebzeler, doğada büyüyen bazı şifalı bitkiler kansızlığa bire bir geliyor. Özellikle saf polen, kansızlıkta bedene önemli takviyelerde bulunuyor. Sebzeleri de unutmamak lazım. Örneğin pırasa çiğ yenildiğinde kan yapıcı etki gösteriyor. İşte, kansızlıktan şikayet edenlere bazı doğal çözümler…

Yazının devamını oku »

Davetiye Beklemeden Markafoni Üyeliği

Aralık 6, 2009

Davetiye & Giriş Kodu beklemeden markafoni üyesi olmak için tıklayın !

Sadece davet ve referans yoluyla siteye üye olabilen özel grubun, seçkin markalara avantajlı fırsatlarla sahip olmasını sağlayan özel satış sistemini kullanan Markafoni, her markanın limitli sayıda ürününe yönelik, 2-5 gün süreli özel kampanyalar düzenliyor. Her yeni kampanya için gönderilen “alışverişe davet” ile üyeler özel fırsatlı ürünlerden haberdar ediliyor.

İlk kampanyası 1 Temmuz’da başlayan Markafoni, fırsatlarla dolu kampanyalarına, dünyanın en tanınmış markalarıyla devam edecek. Sadece site üyelerinin katılabildiği bu zahmetsiz alışveriş keyfiyle vakit kaybetmeden tanışmak için ya davet edilmiş olmak, ya da bir üyeyi referans göstermek gerekiyor. Markafoni, internet alışverişinde yeni bir dönem başlatıyor…

Dünyaca ünlü markalarda % 70’e varan indirim kampanyalarından yararlanmak isterseniz, siz değerli kisiselbirsey.wordpress.com kullanıcılarına bedava davetiye yolluyoruz !

Sitemizden Yenilik !

Markafoni ile sitemizin işbirliği ile gerçekleştirilen yöntem ile artık davetiye beklemeden markafoniye üye olabileceksiniz !

Davetiye beklemeden markafoni üyesi olmak için tıklayın !

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Staj Defteri – Staj Dosyası Örneği

Temmuz 20, 2009

Merhaba arkadaşlar,

Bilgisayar teknolojisi ve programlama başta olmak üzere bilgisayar ile ilgili birçok bölüm öğrencisi stajının bitmesini beklerken bir yandan da staj defterini nasıl dolduracağını düşünüyor. Elinde staj defteri örneği olmayan arkadaşlar internette fellik fellik ararken bu siteyi bulabileceklerini ümit ederek burda staj defteri örneklerini paylaşmak istiyorum. Umarım staj defterlerini doldururken bu örnekler işinize yarar…

Staj Dosyası Staj Defteri Nasıl Yazılır

Dosyalara ulaşmak için buraya tıklayın

Kişisel Bir Şey

Nisan 5, 2009

E madem wordpress bloglar kolayca pagerank değerini yükseltebiliyormuş diye düşündüm, bundan önceki bloglarımda da görüp bunu,  kendime kişisel bir blog açmaya karar verdim. özgün içerik, neredeyse her konu hakkında makaleler, haberler vs. yayınlayacağım burada.

Blog adını seçerken teoman şarkısından esinlendim açıkçası. Kişisel bir şey değil bu yaşamak zor buralarda… kimden di bu yara diye kalbine sorduğunda… gerçeği istiyorsan diyeceklerimi unuttun… garip geliyor dostlar iz bırakmadan kaybolunca… Heh evet, iz bırakmadan kaybolmak.  bu blog da belki kaybolmadan önce iz bırakacağım bir sayfa olacak.

İlk mesajı fazla uzatmıym, zaten benden başka kimse de okumaz bunu. google botları görür bi tek 🙂